Stránky

sobota 23. júna 2012

Navždy


Autor: Alyson Noel
Názov: Navždy
Séria: 
Nesmrteľný
Diel: Prvý
Počet strán:
320 str.

Dnes len krátka recenzia :) V tom teple sa mi asi uvarí mozog. Aj u vás je to podobne? :) Ale aspoň si konečne môžeme užívať leto. 






Moja drahá Ever čo ti to len urobili. Čítala som veľmi veľa recenzií na túto sériu. Väčšina z nich nebola pozitívna, tak som bola zvedavá, čo je na knihe také zlé. No nebola to až taká katastrofa,  ale ani ju nemôžem ospevovať. Radím ju medzi knihy „áno existuje taká kniha a áno čítala som ju“ nič dych berúce mi Navždy neponúkla. Sprvu to vyzerá zaujímavo aury, myšlienky, ľudské energie a jej dvaja trafený a jediný kamaráti. Nemôžem jej vyčítať ako sa chová má na to plné právo, veď prišla o celú rodinu. Ale po 60 stranách jej ustavičného fňukania, aká je ona nešťastná chuderka, ako musí žiť vo vile so sestrou jej mŕtveho otca, mať bazén, herňu, veľkú izbu, vírivú vaňu a plochú telku to začína trošku liezť na nervy.

Ever číta myšlienky všetkých v okolí, keď tu zrazu, moment už to príde „bum“! Zjaví sa chalan. Najdokonalejší, najmúdrejší, najzmyselnejší a samé naj naj a ach ach. Damen flirtuje so spolužiačkou a ach nie Ever ho nenávidí. Moment! Damen sa pozrel na Ever och ona ho miluje. Raz miluje raz nenávidí...Už by sa mohlo dievča rozhodnúť. Vráťme sa k myšlienkam a aurám. Ako náhle sa hrdinka ocitá vedľa Damena, nič nevidí a nič nepočuje. Je to ako malý zázrak. Stále sa však nedokáže prestať sťažovať, aký je život nefér a je paranoidná. Plus si u mňa získala vtedy, keď sa dozvedela ako to celé vlastne je a namiesto toho aby mu padla k nohám a uctievala ho ako božstvo, tak ho radšej pošle preč. Ku koncu ako to už býva sa jej snaží niekto siahnuť na život, ale láska vždy víťazí.

Veľmi knihe chýbajú opisy. Nedokázala som si mnohokrát predstaviť, ako vyzerá scéna, kde sa príbeh práve odohráva. Zato tulipány sú opisované stále. Tulipán, tulipán a znova tulipán. Damen stačilo! Čo bude s toľkými kvetmi robiť? Príjemne to oživuje jej mŕtva sestra Riley. Bez nej by bol dej ešte chudobnejší. Po celkovom zhodnotení je to milý, aj keď už otrepaný príbeh. Keď vás bezcharakterné a zamilované hrdinky ešte neunudili (tak ako mňa), pustite sa do čítania.







Astesia

3 komentáre:

  1. Ta knížka byla hrozná. Ani nevím, jestli budu mít odvahu si přečíst druhý díl.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No ale slovenská séria ma aspon normalnejšie obálky :D tie česke to je hardcore :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, ty české jsou opravdu příšerné a nechápu, že nakladatelství Argo, které dělá obálky pěkné, tyhle tak zkazilo.

      Odstrániť