Stránky

pondelok 30. júla 2012

Záblesk


Autor: Alexandra Adornetowá
Názov:
Záblesk
Séria : 
Záblesk 
Diel:
Prvý
Počet strán:
333 str.


Anjelským sériám sa u nás veľmi darí. Stále sa vydávajú ďalšie a ďalšie. Určite si poviete, že všetky nápady sú už vyčerpané. Teda ak sa to tak vezme, tak aj nápady čo sa týkajú samotnej Young Adult Fantasy v poslednej dobe niesú originálne. Ale Záblesk je oproti akčným a zamotaným „anjelovkám“ príjemným milým a oddychovým príbehom.


Traja anjeli (Bethany, Ivy a Gabriel) sú zoslaný na Zem aby chránili mestečko Venus Cowe. Keďže Bethany je na Zemi prvý krát, musí sa mnohé naučiť aby dokázala žiť medzi teenagermi. V knihe sú nádherné opisy obyčajných a pre nás bežných vecí, situácií a pocitov. Musela som sa zamýšľať nad tým, prečo tak krásne a jedinečné okamihy, dokážeme len tak rýchlo preletieť a neužiť si ich s plnou intenzitou. Zrejme je to tou rýchlou dobou v ktorej žijeme. Na každej stránke sa nachádza toľko dobra a svetla, až sa čudujem, že sa mi nad hlavou neobjavila

svätožiara. Čakala som kedy už konečne príde nejaká zmena, alebo sa niečo pokazí, nejaký bad boy sa ukáže na scéne. Nejako to nechcelo prísť, ale nakoniec som sa dočkala.


Xavier, chlapec do ktorého sa Beth zamiluje, je až príliš sladký a dokonalý. Občas mi to prekážalo. Potom som si povedala, že keď je už celá kniha taká dokonalá, čistá a anjelská ani idol zamilovaného anjela nemôže byť iný. Záver knihy mohol byť napísaný napínavejšie, alebo celkovo skončiť temnejšie. Prostredie do ktorého bol zasadený bolo veľmi predvídateľné. Ale ako to už býva láska nad všetkým zvíťazí.

Celkový dojem je veľmi dobrý. Možno sa po prečítaní príbehu budete nachvíľu ctiť tak nežne a vznešene ako ja. Hodnotím štyrmi vločkami.

Astesia

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára