Stránky

nedeľa 25. novembra 2012

Príšera od susedov


Autor: Lisi Harrisonová
Názov:
Príšera od susedov
Séria:
Stredná Strašidelná (Monster High)
Diel:
Druhý
Počet strán:
232 str.



Príbeh druhej časti začína presne tam, kde sa skončila tá prvá. Raritný sú ohrozený a obyčajský si myslia, že sú ohrozený tiež. Je treba vymyslieť, ako vykorčuľovať zo zložitej situácie ktorá nastala po nevydarenom plese príšer. Podarí sa príšerkám zapadnúť, alebo sa budú naďalej skrývať? Môže hŕstka teenagerských strašidiel zmeniť ľudí?


Myslím že už vám je jasné nakoľko som infantilná a tak nebudete prekvapený, že som sa do tejto monštruóznej séria zamilovala. Veď a prečo nie? Je to vtipné, svieže, milé a hlavne je to pre dnešné decká veľmi poučné. Bolo tam písané o dobrých aj zlých ľudských vlastnostiach, že s klamstvom sa ďaleko zájsť nedá, že odsudzovať ľudí len na základe vzhľadu a predsudkov je hlúposť, že najlepšie kamarátky neznamenajú všetko a samozrejme čo v rozprávkach nesmie chýbať, že pravda a láska sú najcennejšie.

Kým v prvej knihe sa striedali ako hlavné postavy Frankie a Melody, tak v tejto sa pridala aj tretia postava. Dievčina menom Cleo, ktorá má korene v dávnom Egypte. Jej správanie je nepekné a tvári sa akoby jej patril svet, no za jej tvrdou maskou sa skrýva jemná, láskavá a romantická povaha. Všetky postavy sa vyvíjajú a učia sa na svojich chybách, keď pripravujú plán, ktorý by mal konečne raritných ukázať svetu v ich kráse. Je to sprevádzané mnohými komplikáciami, ale aj vtipnými udalosťami a dokonca aj niektorý obyčajský zistia, že vlastne obyčajský nie sú.

Jediné čo sa mi nepáči, je to, ako sú v rozprávke a na obrázkoch tie dievčatá nakreslené. Prídu mi neskutočne vychudnuté a príliš zmaľované. Čiže keď si z nich deti budú brať vzor, tak budú vyzerať no... povedzme neprirodzene svojmu veku. Ale myšlienky to má vážne pekné. Hodnotenie je päť vločkové ja som si čítanie neskutočne užila a mnohé hlášky vážne stoja za to! Dúfam že pokračovania sa dočkám rýchlo.

Astesia

2 komentáre:

  1. Keď sa robia animované rozprávky, tak to takto vždy dopadne bohužiaľ 8D Mne sa tie postavičky náramne páčia, oni proste do tej rozprávky zapadajú a deti by sa nepozerali na nezaujímavé postavy, moja sestra zbožňuje tieto veci, na Vianoce jej plánujem kúpiť takú bábiku, ale stojí asi 20 eur, takže ešte si to rozmyslím 8D
    Pekná recenzia, určite si ma už navnadila na túto sériu, tak dúfam, že sa k nej raz dostanem 8) má niečo do seba 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na tie bábiky som aj ja pozerala ale su drahe :D ale len tak pre radosť som si oblepila notebook nálepkami :D niekedy mám pocit že nemám 19 ale len 9 rokov :D nevadí =) a v tescu som teraz videla tie knihy za 8 ečok jednu čo je myslím v pohode cena:)

      Odstrániť