Stránky

piatok 28. marca 2014

Zasvätená

Autor: Cynthia Hand
Názov:
Zasvätená
Séria:
Nadpozemská
Diel:
Druhý
Pocity po dočítaní:
Bolo to také pokojné, ale fajn =)

Pri čítaní tejto knihy, som sa vždy cítila pokojne. Proste aj keď ma cez deň niečo vytočilo, tak večer ma kniha dokázala upokojiť. Oproti prvému dielu, bol tento slabší, ale veľmi mi to neprekážalo. Clara nesplnila svoje poslanie a bojí sa, čo s ňou teraz bude. Mama má stále pred ňou tajomstvá a tak Clara spolu s kamarátkov Angelov odhaľujú tajomstvá samé.

V novej vízii vidí, že niekto zomrie. Obáva sa že by to mohol byť Tucker a veľmi sa bojí. Stále je s ním, ochraňuje ho, dokonca ho sleduje aj v noci. Ak si myslíte, že si vďaka tomu užijete plno sladkých chvíľ s Tuckerom, tak na to zabudnite. Ich vzťah sa takmer vôbec nehýbe a on zle znáša všetky tie anjelské záležitosti. Naopak Christian dostal v tomto diely viac priestoru a možnosť zabojovať o Claru, čo ma veľmi potešilo. Obaja chlapci sú fajn, ale Christiana mám radšej.

Dozvieme sa viac o anjeloch a aj ich zopár spoznáme, pretože mama vezme Claru na také anjelské stretnutie. Ostala som prekvapená, že koľko ľudí z jej okolia má vlastne anjelskú krv. Pár krát sa na scéne objaví aj čierne krídlo, ale veľkú akciu nečakajte, pretože táto kniha je vážne veľmi pokojná a oddychová, no takmer ma aj rozplakala. Viac ako o boj tam ide o odhaľovanie tajomstiev z predchádzajúceho dielu. A to je vlastne aj celý dej.


Čakala som niečo iné, ale sklamaná nie som. Niektoré situácie boli príliš naťahované, ale nenudila som sa. Autorka píše zaujímavo a myslím, že keby aj na dvoch stranách opisovala, že tráva je zelená, tak by mi to nevadilo. Občas som nechápala, kam tým všetkým autorka mieri, ale potom to vždy nejako vysvetlila.  Očakávam však, že záver série bude skvelý. Je tam mnoho nevysvetleného a nenahnevala by som sa, keby tam bola aj poriadna anjelská akcia. Dávam štyri vločky a knihu označujem za úplne oddychové čítanie.

Astesia


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára